reklama

Ježečku, ja ti věřím, že to zvládneš.

Před nějakými deseti dny jsem opustil na delší dobu tu svou rodnou hroudu a vydal se za kanál do ostrovního kralovství... Musím se hned tady na místě přiznat, že mi je smutno....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Jo, jo jihlavský ježek prostě bodne...
Jo, jo jihlavský ježek prostě bodne... 

 Ano je to tak drazí přátelé, má rodná Jihlava mi prostě chybí. Chybí mi staří kamarádi, posezení u pivečka a trošku i ten kulturní život....

 Proto pokaždé, když je chvilka času zabrousím na stránky jihlavských fotbalistů a hokejistů. I když ti druzí jmenovaní mi moc radosti nedělají, takl fotbal ano a zdá se, že fotbal opět po roce ovládne jihlavu... Jak všichni zasvědcení víme, naši "klabzubáci" minulý rok spadli, po fantastickém postupu, z první ligy a letos se tam chtejí vrátit... Na to jak se vám to kluci povede a jestli se prokopete zpět do ligy si musíme teprve počkat. Každopádně palce vám držíme, né jen doma, ale i v zahraničí! Proto pečlivě pozorujeme online přenosy a výsledky... Občas nás poteší, občas zachmuří a někdy, pobaví a rozzáří i v tak počasím uplakaném měste jako je Edinburgh (Každý kdo se kouká na přiloženou fotografii jiste pochopí... :). A teď se konečně mohu dostat ke kratičké myšlence, se kterou jsem začal tento článek. "Děkuji ti milý ježečku, že mi i na takovou dálku děláš takovou radost! A přeji ti z celého svého srdce AŤ TU PRVNÍ LIGU SVÝMA BODLINKAMA OPĚT VYBODÁŠ!

Martin Benko

Martin Benko

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

24, Edinburgh a Jihlava Zoznam autorových rubrík:  SkotskoDomove, sladký domoveSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu